Érzések az endometriózisról

Elfáradtam érezni. Megfáradtam az érzéseimben, mert egyszerre annyi de annyi minden kavarog bennem: düh, keserűség, csalódottság, harag, de félénken ott pislákol még a remény és a hit. Egyszerre vagyok hívő és hitetlen. Egyszerre vagyok reményteli és frusztrált kétségbeesett.
Ki tudna segíteni?
Mit csináljak még?
Mi a hiba bennem?
Másnak miért, nekünk miért nem?
Emiatt a kérdés miatt pedig még lelkifurdalást is érzek. Szuper, még egy érzés. Mit kezdjek még ezzel is? Ma tudtam meg, hogy a környezetünkben egy harmadik párosnak sikerült szinte elsőre a gyerek, mi meg lassan másfél-két éve csalódunk hónapról hónapra. Dühös vagyok? Igen! Csalódott? Igen? Pedig ha a szívem legmélyéről nézem a helyzetet, akkor őszintén örülök mások sikerének és a lehető legjobbat kívánom mindenkinek. Örülök, hogy nekik nem kell azzal megküzdeni, amivel nekünk. Mert ezt senkinek sem kívánom. Magunknak sem.
Meddőség?
Endometriózis?
Lelki gátak?
Számtalan oka lehet, ha késik a gyerek.
Teák
Orvosok
Hipnózis
Aviva torna
Méhpempő
Számtalan dologgal lehet próbálkozni, hogy megérkezzen a gyermekáldás.
Nem próbáltam ki mindent, de elég sok dologba igyekeztem belekapaszkodni az elmúlt időszakban.
Ki hogy bírja lelkileg?
Kép: Pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://endometriozishittelesetellel.blog.hu/api/trackback/id/tr8116210484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hit Endometriózis Gasztrónómia

Friss topikok

süti beállítások módosítása
HitEndometriózisGasztronómia