Mindegy, csak ne állj meg

Az elmúlt évek tapasztalatai azt mondatják velem, hogy ott rontottam el minden kezdeti fellángolást, hogy hamar abbahagytam, legyen szó edzésről, nyelvtanulásról, hobbiról vagy karrierváltásról. Az ötletelés és lelkesülés még megy, hamar szerelemre lobbanok egy projekt iránt, de gyorsan jönnek próbára tevő kifogások, amik megállítanak. Tudom, sokan vannak olyanok, akiket a kihívások nem bátortalanítanak el és ügyesen haladnak a kijelölt úton, de én a megtorpanók táborát erősítem (vagy erősítettem, igazából az esély mindig ott van a változásra). A kihívás nekem azt jelentette, hogy lehetőség a feladásra – szóval mégsem olyan egyszerű/könnyű, ahogy gondoltam/mégsem nekem való/ nem vagyok elég jó benne stb. Újradefiniálva azonban a kihívás jelentheti azt a külső vezetést, ami megkérdezi: tényleg ezt akarod? Mennyire akarod? És ezen kérdések mentén rávezet, hogy ha tovább lépegetsz az úton, akkor adni fogja a következő megerősítést, lehetőséged lesz az újabb lépéssel tágítani a komfortzónád határait.

Komfort zóna: az a valami, amin belül lenni kényelmes, langyos vagy meleg, ismerős, már-már unalmas, de mindenek előtt biztonságos.

Határainak tágítása: lehetőség a fejlődésre

Kilépni belőle: megtalálni önmagunkból valami újat

Ennek szellemében próbálok épp felállni egy megtorpanásból. Azt érzem, mindegy milyen lépéseket teszek, csak tegyek lépéseket, az élet majd úgyis megmutatja a helyes irányt. És tudom, ha most sikerül felállnom, akkor hamarosan megint jön egy kihívás, lehet ez akár kétkedés, félelem, elbizonytalanodás, melankólia formájában, de ha felkészülten várom, számítok rá, akkor mindezzel együtt mehetek tovább, úgyis magam mögött hagyom a hátráltató dolgokat.

Ehhez persze nagyon tudatosan kell élni.

Mozgásban lenni, szerintem ez a kulcs!

Szerinted?

 

Kép: saját

A bejegyzés trackback címe:

https://endometriozishittelesetellel.blog.hu/api/trackback/id/tr4416507338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hit Endometriózis Gasztrónómia

Friss topikok

süti beállítások módosítása
HitEndometriózisGasztronómia