Miértjeim?
Mire jó nekem ez a blog? Egyáltalán jó-e nekem...

Miért érzem azt, hogy több van bennem? Miért érzem azt, hogy minden és bármi elérésében a hit az, ami a megoldás

A hit .. megtart - most olvastam, de valahogy én is így érzem.

..megerősít

..felemel

..megfogja a kezed

..veled van

..öröm támasz

..soha el nem múló

..mindig rendelkezésre álló

..változatlan

..biztos pont

Azért fontos számomra a hitem megerősítése, mert akkor bátrabb lennék, akkor nem félnék az előttem álló ismeretlentől.

Egy ideje jött egy olyan érzés, hogy ezeket a gondolatokat szívesen megosztanám segítő szándékkal másokkal is. Úgy segítenék másoknak, hogy közben magamon is segítek. Vajon van erre igény? Vagy csak írok ugyanúgy, mint eddig, csak a feltöltés helye változott és a Word helyett lett blog.hu?

Miért fontos még, hogy erős és stabil legyen a hitem? Mert akkor szerintem kisebb amplitúdókkal lennének a hullámvölgyek, nyilván lennének akkor is rossz napok, de nem kellenének napok, hogy összevakarjam magam, mert az első perctől tudnám, mit kell tegyek, hogyan kell imádkozzak.

Ha erős lenne a hitem, nem kételkednék. Most olyan sok mindenben kételkedem, sok mindent megkérdőjelezek, s ezek mind a félelmeim miatt vannak. Mintha erősebb lenne bennem a félelem, mint a hit.

Azt hiszem ez a két végpólus van, s a kettő között nyilván megszámlálhatatlan a skála.

Kép: napidoktor.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://endometriozishittelesetellel.blog.hu/api/trackback/id/tr4716217434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hit Endometriózis Gasztrónómia

Friss topikok

süti beállítások módosítása
HitEndometriózisGasztronómia