Vizualizáld, hogy egészséges vagy

Egy játékra hívlak. A vizualizáció segítségével képzeld el, hogy a belső szerveid szépek, egészségesek, tiszta a méhed, a petefészkeid, a petevezetők átjárhatóak, minden pontosan úgy működik, ahogyan működnie kell. Tegyél be egy kellemes zenét, kezdj el meditálni, lazítsd el a tested minden részét a fejtetőtől a talpakig. Hallgathatod valamelyik youtubos felvételt (nekem Domján László reggeli és esti meditációja tetszik a legjobban, ezek elején található egy teljes testet lazító 5 perc), de pont olyan jó, ha a saját szavaidat használod és a saját tempódban haladsz. A lazítás után pedig mondj magadnak pozitív megerősítéseket, annyit, amennyit jónak látsz. Használd bátran a gyógyító szavaidat, senki sem hallja rajtad és a szerveiden kívül. Ha frusztrációt érzel közben, hagyd abba nyugodtan és próbáld ki egy másik alkalommal, légy magaddal megengedő. Én először nevetségesnek éreztem magamat, de aztán belejöttem. Az én testem, az én egészségem.

Az ötletet a műtét utáni kontroll adta, amikor ultrahang segítségével minden rendben talált a doktornő és a képernyőn megmutatott és elmagyarázott mindent. Mindenki, aki megfordult egy jó nőgyógyásznál így tehát láthatta, hogy hogyan is néz ki belülről, ezt segítségül hívhatjuk a vizualizáció során.

 

Kép: cosmopilitan.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://endometriozishittelesetellel.blog.hu/api/trackback/id/tr816272904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hit Endometriózis Gasztrónómia

Friss topikok

süti beállítások módosítása
HitEndometriózisGasztronómia